nieuwsbrief

Volkstuin Vereniging Dijkweg
Sinds 17 februari 1983 Januari 2023. Jrg. 13 nr. 1
Met deze nieuwsbrief wil het bestuur de leden informeren over haar activiteiten en over onderwerpen die alle leden van de tuinvereniging aangaan. De nieuwsbrief verschijnt tenminste om de 3 maanden.

Oproep
Tijdens de Algemene ledenvergadering in februari zijn volgens het rooster van aftreden
2 bestuursleden aftredend: Leo de Raat (AB lid)
Peter Oppe (secretaris)
BEIDEN ZIJN NIET HERKIESBAAR
Leo is al sinds mensenheugenis betrokken bij de volkstuin en is eindeloos lang bestuurslid.
Hij vindt het nog steeds leuk, maar merkt dat het met het klimmen der jaren steeds lastiger wordt.
Peter gaat in 2023 stoppen in verband met een verhuizing naar Domburg.
Voor het huidige bestuur is dit een klap die nog flink zal nadreunen.

Er is dus dringende behoefte aan 2 nieuwe bestuursledens dit wat voor jou?
Neem contact op met Aart Tijhof 0624452484 of mail a.j.tijhof@gmail.com
Procedure: Aanmelding bij voorzitter
Gesprek met het bestuur
Voordracht voor ledenvergadering
Benoeming op de ledenvergadering

Nieuwjaarsreceptie
Op 15 januari 15.00 uur is er weer een nieuwjaarsreceptie op de tuin. U bent van harte welkom om elkaar een goed jaar toe te wensen. Het bestuur zorgt voor een hapje en een drankje.

Vergaderingen
Zoals het er nu naar uitziet kunnen we in februari weer een reguliere ledenvergadering houden.
De datum voor de Algemene Ledenvergadering is: maandag 27 februari 2023 om 19.30
in de kantine van voetbal vereniging Nieuwenhoorn.
De stukken zullen begin februari per mail worden verzonden.