De Vereniging

Bij Tuinvereniging Hellevoetsluis worden regelmatig activiteiten georganiseerd. Jaarlijks terugkerend zijn bijvoorbeeld de nieuwjaarsreceptie (begin januari) en de ledenvergadering (half februari).

Verder worden vier zelfwerkzaamheidsdagen ingepland voor groot onderhoud. Alle leden zijn verplicht ten minste één maal per jaar mee te doen aan een zelfwerkzaamheidsdag.

Op onze Facebook-pagina ziet u wat er op de agenda staat, leest u alles over de afgelopen evenementen en treft u allerlei andere informatie aan. Meld u aan en blijf op de hoogte!

Het bestuur bestaat uit een voorzitter, secretaris, penningmeester en twee leden. Het bestuur komt maandelijks bij elkaar. Jaarlijks is er een besloten algemene ledenvergadering. De vereniging heeft een privacybeleid (pdf) en voldoet aan de nieuwe Europese privacywetgeving. Er zijn statuten (pdf) en er is een huishoudelijk reglement (pdf). De vereniging voldoet aan de verplichtingen van de WBTR. De leden ontvangen minimaal zes keer per jaar een nieuwsbrief met nieuws van de vereniging, activiteiten en bestuursaangelegenheden.

De vereniging heeft een tuincommissie die voor het dagelijkse onderhoud op het complex zorgt. Tevens is er een schoonheidscommissie. Deze bekijkt twee maal per jaar het onderhoud van de tuinen op het complex. Zij adviseert het bestuur over de te nemen acties bij bijvoorbeeld achterstallig onderhoud van een perceel.

Aart Tijhof
 0181-322133 / 06-24452484